Nieuwsberichten

Zomervakantie

Het team van Bernemienskip Alpha wenst jullie een hele fijne zomervakantie toe!

Koningsspelen

Koningsspelen 2023! De Koningsspelen werden gevierd met een Koningsrun. Er was een uitdagend parcours om en door de school. Wat een sportiviteit! Daarna volgde een Koninklijke lunch. We hadden een fantastisch dag!

Open dag

Zoekt u een fijne (peuter)school voor uw kind? Of heeft u altijd al eens een kijkje willen nemen in onze school? Maandag 20 maart a.s. is uw kans! U bent van harte uitgenodigd om langs te komen tussen 8.30 en 10.00 uur. Welkom!

Project Kunst

Dit zijn de prachtige werken van de leerlingen van CBS Alpha, die met een kunstroute aan ouders getoond zijn als afsluiting van het project “Kunst”. De kunstwerken konden gewaardeerd worden door een bijdrage te storten op Giro 555 waar een collectebus van Oarsprong is aangemaakt voor SyriĆ« en Turkije.

Liefde voor de hele wereld

Zondag 19 februari 2023 beleefden we een prachtige School-Kerkdienst met als thema Liefde voor de hele wereld! Hier een paar impressiefoto’s van deze mooie kerkdienst.

Kerst op BMS Alpha

Op woensdag 21 december is er een prachtige kerstmusical opgevoerd door de leerlingen van BMS Alpha.

Nationaal schoolontbijt 2022

Het schoolontbijt op Bernemienskip Ryptsjerk werd afgetrapt door internationaal assistent scheidsrechter Jan de Vries. Hij vertelde over het belang van gezond ontbijten en hoe dit past bij zijn eigen leefstijl. Jan de Vries had, door enthousiast te vertellen over zijn belevenissen en ervaringen, de aandacht van de kinderen.